اگر به دنبال انگیزه هستید حتما بخوانید!

متن های انگیزشی

تو میتونی!

رویاهاتو که جدی بگیری، همه دنیا باهات هماهنگ میشه بدستشون بیاری…


حرف های بقیه رو جدی نگیر

“زمانی که شما شروع به نو آوری می کنید، باید خودتان را آماده کنید که همه شما را دیوانه خطاب کنند.”

نو آوری در هر کاری بسیار سخت است

زیرا شما همواره در مقابل آدم هایی قرار میگیرد که به دلیل عدم درک درست از کاری که شما مشغول انجام آن هستید، سعی در این خواهند داشت که به شما بقبولانند که قادر به انجام آن کار نخواهید بود

و یا کاری که می کنید نتیجه احمقانه ای خواهد داشت.

و به اعتقاد لری الیسون پنجمین مرد ثروتمند دنیا، آنچه که در این مسیر می تواند به شما کمک کند که تمام این انتقادات و حتی توهین ها را پشت سر بگذارید و در کاری که شروع کرده اید به موفقیت برسید،

اعتقادی خواهد بود که شما به خودتان و کارتان دارید.

به قول هنری فورد: اگر شما فکر میکنید که می توانید پس حتما می توانید.


بلند شو!

بلند شو و معجزه زندگیت باش، بیخود همه چی رو پای خواست خدا نزار…
خدا به صراحت بهت میگه امید داشته باش و مطمئن از فردات .

دنبال مشاوره تحصیلی خوب میگردی ؟


سطحی فکر نکن!

داستان معروفی از تام واتسون بنیانگذار شرکت آی بی ام نقل میکنند که: یکی از کارمندانش اشتباه بزرگی مرتکب می شود و مبلغ ده میلیون دلار به شرکت ضرر میزند. این کارمند به دفتر واتسون میرود و میگوید : تصور میکنم باید از شرکت استعفا دهم. واتسون در جواب پاسخ میدهد: شوخی میکنید؟ ما همین الآن مبلغ ده میلیون دلار بابت آموزش شما پول دادیم.


متفاوت باش

در انگلستان به دلیل قدیمی شدن ساختمان کتابخانه، کتابخانۀ جدیدی بنا شد. اما برای انتقال میلیون ها کتاب بودجۀ کافی در دسترس نبود. اما حلال مشکلات کارمند جوان کتابخانه بود. او آگهی منتشر کرد: همه می توانند به رایگان کتابها را امانت بگیرند و برای بازگرداندن به نشانی جدید تحویل دهند. برای موفقیت کافیست کمی متفاوت بیندیشی.


از امروز شروع کن

برای انسانهای موفق، در هفته هفت امروز وجود دارد و برای انسانهای ناموفق، هفت فردا. تفاوتهای کوچک، نتیجه های بزرگی به بار می آورد.


از مشکلات فرصت بساز

کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد. پس برای اینکه حیوان بیچاره زیاد زجر نکشد، کشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاک پر کنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود. مردم با سطل روی سر الاغ خاک می ریختند اما الاغ هر بار خاک های روی بدنش را می تکاند و زیر پایش می ریخت و وقتی خاک زیر پایش بالا می آمد، سعی می کرد روی خاک ها بایستد. روستایی ها همینطور به زنده به گور کردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن ادامه داد تا اینکه به لبه چاه رسید و در حیرت کشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد. مشکلات، مانند تلی از خاک بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم: اول اینکه اجازه بدهیم مشکلات ما را زنده به گور کنند و دوم اینکه از مشکلات سکویی بسازیم برای صعود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *